Flow pilates

Trener: Iva Zorić Rendulić


Ovaj program obuhvaća više od 500 povezanih, kontroliranih i preciznih pokreta osmišljenih za istezanje i jačanje mišića cijelog tijela. Ova grupa je idealna za one koji se tek upoznaju s načelima pilates tehnike. Uporabom različitih rekvizita vježbanje činimo zanimljivijim i zahtjevnijim, a ujedno nam pomažu pri osvještavanju određenih dijelova tijela. Cilj nam je razvoj stabilnost trupa, fleksibilnost, ravnotežu te ispravljanje posture tijela.

Burn pilates

Trener: Iva Zorić Rendulić


Burn pilates je trening, koji uz osnove klasičnog pilatesa (kojem je temelj jačanje dubinskih mišića i gipkosti) koristi i kardio vježbe te vježbe različitog intenziteta (korištenje različitih rekvizita, težine vlastitog tijela, iskoraka te ponekih plesnih elemenata) namijenjenih sagorijevanju masnoća. Poseban naglasak se stavlja na pripremu tijela za opterećenje koje slijedi (zagrijavanje) te na istezanje po zavrsetku treninga.

Dance pilates

Trener: Nikolina Huđin

Brojni pozitivni učinci pilatesa na naše tijelo odavno su poznati.
Dance pilates, uz standardne vježbe kojima se povećava snaga i fleksibilnost uključuje i nešto intenzivniji kardio trening.  Zbog povećane kalorijske potrošnje takav trening ubrzava razgradnju masnih naslaga tj. “gubimo centimetre” te ima pozitivne učinke na naš kardiovaskularni sustav.
Za razliku od klasičnih kardio vježbi, dance pilates uključuje ples i plesne pokrete. Kroz kraće plesne sekvence (spoj nekoliko plesnih pokreta u manju cjelinu) odrađuje se sveobuhvatniji trening i uz to se možemo i dobro zabaviti. 
Ples pozitivno utječe na mentalno zdravlje, potiče lučenje hormona serotonina i endorfina, poznatijih kao hormona sreće te dopamina, tzv. hormona ljubavi.


Preuzmite cjenik usluga