Vježbe za mame i bebe

Već šest tjedana nakon poroda majke mogu krenuti s laganim vježbanjem. Sat se sastoji prvenstveno od vježbi za oporavak zdjelice i smanjenje dijastaze rektusa, vježbi za vraćanje potpune funkcije dubokih mišića trupa, mišića leđa i kralježnice.

Za povratak u prvotno stanje tijela potreban je period identičan onom u kojem se tijelo mijenjalo. Tranzicija traje devet mjeseci, a vježbe u povratku na stanje prije trudnoće koncipirane su da svaki sat bude ugodan i funkcionalan za sve majke.

Korištenje rekvizita, uz prirodan pokret, aktivira cijelo tijelo, poboljšava cirkulaciju i samim time podiže razina lučenja “sretnih” hormona. Okruženje uz druge majke koje prolaze kroz iste životne situacije također pomaže. Međusobno povezivanje i bodrenje u početnoj fazi poslije poroda iznimno je važno, tako da kroz vježbanje mama i beba rdoprinoimo i psihičkoj stabilnosti mladih mama.

A bebe? Bebe dobivaju iskustvo koje kroz jesenski i zimski period nemaju. U prostoru za vježbanje dobivaju prva iskustva socijalizacije s drugim bebama, a pritom imaju slobodu pokreta što im koristi za vlastiti razvoj motorike i napredak kroz puzanje i – s vremenom – penjanje, stajanje i prve korake.